dinsdag 11 oktober 2011

Toenemend gebruik van mijn ipad

In mijn berichtje over de uitwisseling in Duitsland was ik vergeten te vermelden dat ik natuurlijk ook de ipad bij me had.
Handig voor navigatie en tijdens de gesprekken met de studenten heb ik meteen verslagjes gemaakt en van de student met haar begeleidster een foto genomen....wat erg op prijs werd gesteld...
Ik heb nog steeds het gevoel dat ik nog maar amper begonnen ben met mijn padje maar....
De verslagjes heb ik in notebook gemaakt, op zich wel handig omdat alles meteen in een soort mapstructuur zit.
Toch ben ik nog op zoek naar een soort Wordprogramma. Heeft iemand een sugestie???


- Posted using BlogPress from my iPad

1 opmerking:

  1. Ik gebruik Quickoffice waarmee ik word, excel en powerpoint heb. Je kunt daarmee in deze bestandstypen werken maar het gebruik op de ipad is wel anders.

    BeantwoordenVerwijderen