maandag 19 september 2011

1. - Niet in directe onderwijssituatie maar wel de mail.
      Aangezien ik geen les geef, kom ik dit niet tegen in lessituaties.
    - Tijdens de introductie had ik het boekje bij me op de ipad.
    - De agenda heb ik regelmatig gebruikt.

2. Voor en nadelen waarvan ?
     - Ik vind het voor onderling contact met collega's prima.
     - Je hebt minder mee te slepen aan papier, etc.
     - De agenda wordt steeds meer door mij gebruikt en ik zie steeds meer mogelijkheden.

3. Bloggpress voor het makkelijker bloggen want dat doe ik nog te weinig.
    Navigatie bij bezoek aan BPV-adressen
    Notebooks met informatie over studenten in BPV. Die heb je zo altijd bij de hand.

4. Bloggpress voor het geval je net als ik niet zo'n bloghoofd bent.
    Evernote lijkt een hele aardige app maar ik weet nog niet precies wat je er allemaal mee kunt.


   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten